Hi from Houston; Texas - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Remi - WaarBenJij.nu Hi from Houston; Texas - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Remi - WaarBenJij.nu

Hi from Houston; Texas

Door: Remi

Blijf op de hoogte en volg Remi

14 Oktober 2007 | Verenigde Staten, Houston

Een maand tijdens allerlei vluchten en in de camper niet minder dan 8 meter van elkaar verwijderd, en nu ineens meer dan 8000km(and counting). Reizen met vief bevalt toch beter en alles is dan veel leuker. Toch ben je van je `tips en trucs` tot `mind your steps` altijd bij me.

Ook reizen als backpacker (hostels,openbaar vervoer etc.) bevalt mij absoluut niet! Op deze manier hoeft het van mij niet. Er heerste een uitermate rare sfeer in de hostel en ik pas er niet echt tussen. Daarnaast waren het niet alleen backpackers die daar overnachten... Ik voelde mij erg ongemakkelijk en ben op dag twee s`avonds naar een hotel gegaan bij de airport. Je komt daarnaast niet tot rust in hostels en het is teveel aanpassen. Kortom, mijn dagbudget moet meer dan verdubbeld worden om in hotels te slapen en taxi`s te nemen etc. dus is mijn verblijf ook van 47 naar 20 dagen gegaan. Hierdoor zal ik veel minder zien dan gepland (mexico bijvoorbeeld) maar wel mijn hoofddoel, Grand Canyon. Ik ben dus begin nov. terug ipv eind nov.

Ik ben nu een paar dagen in Houston en vandaag heb ik de hele dag alles omtrent mijn nieuwe reisprogramma (vluchtschema etc.)geregeld. Dat ging niet over rozen maar het is uiteindelijk toch gelukt. Een engeltje van Continental. Nu vlieg ik ineens morgen naar LA.

Ik heb de tweede dag na mijn aankomst de hele dag gewandeld in downtown Housten en het is niet wat ik ervan had verwacht. Eigenlijk is Texas geen reet aan. Het was ook de bedoeling van hieruit naar mexico te gaan. Wel een zeer mooie skyline overigens en veel leuke dingen meegemaakt. Er zijn hier wel 100 Wu Tang Clans, zeker in de buitenwijken, waarmee je dan als blanke in de bus zit. Het is vandaag wat koeler (eind 20C). Ik hoop dat alles wat aangenamer wordt in CA.

NB Bij het laatste bericht uit Hong Kong heb ik nog foto`s geplaatst.

  • 15 Oktober 2007 - 06:00

    Marcel:


    Het verbaast mij niets, deze radicale ommezwaai.
    Dit is Remi.
    Acuut beslissingen nemen.
    Net als grote managers.
    Ik ben ook een keer zonder Kitty 4 weken alleen wezen camperen in Tanzania en Kenia en dat is toch anders dan met Kitty.
    Je voelt je een beetje raar, maar na een tijdje draai je weer gewoon je programma af en ben je ook weer blij als je terug bent in Nederland.
    Geniet van je tijd in USA.

    marcel

  • 15 Oktober 2007 - 06:47

    Viefje:

    Dit is inderdaad Remi. Ben uiteraard op de hoogte van de vervolgplannen voor de VS. Hoop dat het aan de westkust beter gaat bevallen en dat je meer rust ervaart met de gemaakte keuze. Ik kan er niet rouwig om zijn dat je reis verkort wordt maar dat weet je natuurlijk al!

    Tot meels, kus Vief

  • 15 Oktober 2007 - 08:54

    Frans En Mique:

    Hoi Remi,
    Ondanks alle tegenslagen ben je straks toch een ervaring rijker en kan je er over meepraten.Voor nu good luck en groeten van Mique en Frans.

  • 16 Oktober 2007 - 13:49

    Odette:

    hi! ik vind je erg stoer dat je daar helemaal remy bent! ik vind het ook een stoer besluit om eerder terug te komen!Ik hoop dat je je nog goed kan vermaken de laatste week!
    geniet er nog van en sterkte op de momenten dat je het nodig hebt!liefs odette

  • 19 Oktober 2007 - 12:39

    Peter Hhs:

    je kan altijd nog camperen in tent of cabin!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Houston

Alle reizen

Alle reizen

Recente Reisverslagen:

06 Januari 2017

Nighttrain to Georgia

25 December 2016

kerst in Bakoe

25 Augustus 2016

De grondeekhoorn en de beluga

18 Augustus 2016

Oost Canada overschat

05 Augustus 2016

IJsland onderschat
Remi

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 132658

Voorgaande reizen:

16 Mei 2007 - 31 December 2020

Alle reizen

Landen bezocht: