Veilig thuis - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Remi - WaarBenJij.nu Veilig thuis - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Remi - WaarBenJij.nu

Veilig thuis

Door: Remi

Blijf op de hoogte en volg Remi

03 November 2007 | Nederland, Voorburg

Ik ben weer in Nederland.

Onder het laatste bericht (Halloween in San Francisco) heb ik een selectie van ca. 10 foto`s geplaatst 8-)

Onder profiel (rechtsboven) is een wereldkaart te zien waarop de reis aut. (ongeveer) is meegetekend :-S

Ik heb vaak van `houtje touwtje` internetfaciliteiten gebruik moeten maken waardoor er enige slordigheden zijn opgetreden in mijn weblog. Ook ontbrak het vaak aan uploadmogelijkheden of tijd. Toch heb ik altijd mijn best gedaan om mijn weblog up to date te houden. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

De personen die een reactie(s) hebben geplaatst...bedankt (ook namens Viefje). Het maakte deze weblog compleet :-)

Toch bijzonder wanneer je op het ene continent de lammetjes letterlijk geboren ziet worden en een aantal weken later op een ander continent de eekhoorns en beren zich opmaken voor de winter; aan twee kanten van de Great Pacific hebt gestaan en daar respectievelijk de zon zag komen en gaan. En daarnaast..... `lessons learned`.

Einde weblog
Groetjes Remi

• 04 November 2007 - 01:21

Geegy:

welkom thuis,
    rust maar goed uit en kom bij van alles wat je hebt meegemaakt.
    lieve groetjes ook voor viefje.
    geegy

• 04 November 2007 - 08:43

G E O:

gelukkig maar, weer veilig thuis!!!!!!
    ken je trouwens die mop van die beer in het bos?

• 04 November 2007 - 09:09

Paul:

Welkom thuis! Erg leuk weblog geworden. Heb met plezier de berichten gelezen. Vooral het avontuur met de beer vond ik leuk. En natuurlijk de ervaring met de Koreaanse deli owner. Erg gelachen. Ik maak me op voor de dia avond ;)

• 04 November 2007 - 19:08

Marc, Ria &ernest:

he reem, kom op met die foto van die beer. Nou willen we een keer een foto zien, plaats je hem niet! (niet een foto van jezelf neerzetten als reactie op dit verzoek...die tijd heb je gehad!)Oja, Geo, bel me ff...

• 04 November 2007 - 20:13

Diebrichje:

Joehoe....Reem is weer thuis!

Gr dieb

• 04 November 2007 - 22:43

Remi:

die beer staat toch onder het laatste bericht uit de VS!?
    Fijn hoor Marc, dat je binnenkort gezellig foto`s komt kijken! Kunnen we beter 07:00 beginnen, denk ik.

gr remi

• 05 November 2007 - 06:34

Marcel:

Remi, je bent nooit te oud om wat (o.a. levenslessen) te leren.
    Ga eerst maar Vief knuffelen i.p.v. de beer.

grt, marcel

• 05 November 2007 - 10:34

Poelie:

Hoi Remi
    Welkom terug, je hebt goed je best gedaan hoor, met je weblog!
    Tenminste niet van die ellemeterslange reisverhalen, maar kort duidelijk en krachtig!
    Je bent van harte welkom op do de 15e als Vief ook langs komt,misschien dat ik een berering voor je kan maken;.)
    tot snel, groetjes poelie

• 05 November 2007 - 18:44

G:

marc bel mij maar gewoon!!!

• 06 November 2007 - 10:01

Nanda:

Goed je weer gesproken te hebben. Iedereen weer thuis!
    Echt leuk om je verhalen gelezen te hebben! Zie je binnenkort, okee?
    Nan

• 06 November 2007 - 10:54

Mique En Frans:

Dus Remi,oostwest thuis best.
    Hebben elkaar bij Ria op 1 nov.al ontmoet en gesproken.
    groeten Frans en Mique.